Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

marți, 10 martie 2009

Eurovision 2009 Ucraina: Svetlana Loboda - Be my Valentine

Piesa: Be my Valentine
Interpret: Svetlana Loboda
Limba: Engleza
Traducere: Fi iubitul meu pentru ,,Valentine's Day"



Inca o tara care m-a dezamagit. Dupa parerea mea ,,Dancing Lasha Tumbai" (Ucraina 2007) e o capodopera pe langa aceasta ,,ce-o fi" (ca piesa nu pot s-o numesc).
Nu stiu cum sta Svetlana cu vocea, dar unde ati mai vazut voi ucraineanca fara voce? De la Ruslana pana la Ani Lorak, toate ucraininencele au dovedit ca au voce (am inclus-o si pe Verka intre ucrainience).
Sunt mai multe tipete decat muzica acolo.
Norocul Ucrainei ca are tarile baltice (Lituania, Letonia si Estonia), Polonia, Ungaria,Republica Moldova si Azerbaidjan in aceasi semifinala si pe deasupra mai voteaza si Rusia ca altefel nu prindea finala.

Semifinala in care participa: 2
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 1-4
Finala: calificata 100 %; locurile 6-10
E mai buna ca piesa Romaniei? Nu

8 comentarii:

  1. Trista faza... Ucraina, Serbia, Bulgaria, Ungaria sau Moldova n-au sanse reale sa castige ... Si cand ma gandesc ca la anul chiar imi doream sa ajung sa vad o finala Eurovision de la "locul faptei" ... :(
    Asa daca o sa castige Islanda/Lituania/Azerbaijan nu se stie cati romani vor ajunge sa vada pe viu finala din 2010...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ucraina se va baza la fel ca in anii precedenti pe show. Eu cred ca Svitlana va impresiona foarte mult doar din acest punct de vedere. Va trece de semifinala doar pentru ca juriile voteaza doar in finala. In finala, la mijlocul tabelei de scor in cel mai bun caz.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Fomilae: Daca prostia asta e mai buna ca piesa Romaniei, atunci tu esti fan Blaxy Girls, nu-i asa? :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lucian

    1. Nu sunt fan Blaxy Girls.
    2. Consideri piesa Romaniei mai inteligenta? Intre "My hips are ready to glow" si "Baby, baby you're so fine / Be my, be my Valentine", varianta a doua macar nu se angreneaza intr-o tentativa de a cretiniza limba engleza. Femeea din Ucraina n-a stat sa scrie textul piesei in limba ei de origine ca mai apoi sa-l traduca mot a mot in engleza si sa iasa o aberatie. ;-)

    (P.S. Sper ca faza cu Blaxy nu s-a dorit a fi o gluma)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Fomilae: Mie nu-mi pasa de versuri ci de compozitie.
    Anul trecut dupa parearea mea astea au fost cele mai bune piese (nu e dupa preferinta mea ci dupa partitura):

    1. Romania
    2. Israel
    3. Bosnia & Herzegovina

    Anul acesta:

    1. Marea Britanie
    2. Franta
    3. Slovacia

    RăspundețiȘtergere
  6. @lucian

    Inainte nici eu nu acordam prea mare atentie versurilor. Spre exemplu mi-a placut foarte mult Ruslana in 2004, desi pe atunci cunostintele mele de limba engleza erau atat de limitate, incat nu stiam ce inseamna nici macar cuvantul "wild".

    Si ca sa-ti dau un exemplu concret a situatiei actuale. Ascult The Balkan Girls si cand vine partea cu "my hips are ready to glow" izbucnesc pur si simpplu in ras.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Fomilae: Tu n-ai inteles ceva. Intrebarea ,,E mai buna ca piesa Romaniei?" este echivalenta cu intrebarea ,,A fost mai greu de compus decat piesa Romaniei?". Nu am spus ca nu dau atentie versurilor ci am spus ce inseamna intrebarea mea. Si-ti spun sigur ca piesa Ucrainei a fost compusa in maxim 2 zile, pe cand a Romaniei cam in 6 zile, iar cea de anul trecut in 2-3 luni. Repet, ma refer la instrumental si nu la versuri. Si inca ceva cand spun ca o piesa nu e mai buna ca piesa Romaniei, nu inseamna ca e si mai slaba, poate fi egala.

    RăspundețiȘtergere