Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

marți, 10 martie 2009

Eurovision 2009 Serbia: Marko Kon & Milan Nikolic - Cipela

Piesa: Cipela
Interpret: Marko Kon & Milan Nikolić
Limba: Sarba
Traducere: Pantof



Nu Serbia! Nu! De ce ai facut asta? Erai una dintre tarile care ia Eurovisionul in serios si acum ai dat-o in bara. Avand in vedere ca din fosta Yugoslavie, Serbia are doar Slovenia cu ea in semifinala, cred ca va fi greu sa se califice.
Am si eu o intrebare. Sunt eu obosit sau prin unele locuri piesa seamana cu ,,Tzuki" de la Loredana?

Semifinala in care participa: 2
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 10-14
Finala: improbabil sa se califice; locurile 12-16
E mai buna ca piesa Romaniei? Nu

7 comentarii:

  1. In loc sa te bucuri ca Serbia o da in bara tu te intristezi? Chiar nu iti dai seama ca pe masura ce alte tari care se presupune ca iau Eurovisionul in serios o dau in bara, cota noastra creste ?. De ce sa iiadmiram pe altii, in loc sa fim noi cei admirati? :P
    In plus in anul acesta in care suntem pe marginea prapastiei e cu atat mai bine cu cat ultimele tari isi aleg piese slabe.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lorena: Eu vreau sa fie un nivel cat mai ridicat in concurs. De cand ma uit eu la ESC (2001) cel din 2004 a fost cel mai bun, apoi cel din 2008. Nu vreau sa astept pana in 2012 sa vad iar un ESC bun :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Orice competitie e frumoasa atunci cand o castigi.
    Decat pe 20 dar cu 19 super piese inainte, mai bine pe 1 dar urmat de piese de 2 lei. Orice melodie slaba din partea adversarilor e un mare plus pt Romania. Pana si tu ai fost mai fericit dupa un Eurovision la care am terminat pe 3, decat anul trecut sau acum 2 ani cand au fost alte piese mai bune decat ale noastre.
    btw: te duci anul acesta la Moscova?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lorena: In 2004 nici nu mi-a pasat de locul ocupat, fiindca au fost atatea piese bune....
    In 2006 am fost chiar suparat de locul ocupat de ,,Loca" incat nici nu mi-a pasat de locul 4 al lui Mihai, pe care oricum nu l-am suportat, eu dorind ,,Jokero" la Atena.
    In 2007 iar am fost trist, pentru ca au terminat prea multe piese slabe in fata noastra.
    In 2008 mi-a fost indiferent locul ocupat, pentru ca nivelul competitiei a fost foarte ridicat.

    Nu ma duc la Moscova, desi pot lua bilet in fata scenei la pret redus. Nu se merita investitia. Dar ma duc la anul la Atena (sau unde se-o tine).

    RăspundețiȘtergere
  5. Celebrul compozitor sarb a hotarat sa incerce Eurovision-ul. Din pacate, nu toata lumea va intelege piesa si nici macar juriul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, piesa "Tzuki "Loredanei seamana fff mult cu muzica care o interpreteaza Goran Bregovic.Elementele acelea etno sunt cam atipice pentru muzica romaneasca.Rautatile acestea de gen "plagiat" izbucnesc cam des aici pe plaiurile lui Miorita. Acuma stiu de unde se trage zicala "sa moara capra vecinului", de la Miorita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a placut piesa si prestatia lor, a fost oricum mai buna decat cea a Elenei-care a fost foarte slaba.

    RăspundețiȘtergere