Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 1 martie 2009

Hitul saptamanii: Cu tine in rai

,,Cu tine in rai" -> interpretata de Crush & Alexandra Ungureanu si extrasa de pe albumul Hello. Piesa este compusa de baietii de la Crush (Radu Cernautean, Sorin Senciuc) si este al treilea single de pe albumul ,,Hello" dupa Inima mea si Hello








Versuri

,,Te vreau mai mult cand vrei sa pleci
Te vreau mai mult cand nu imi zambesti
Doar tu poti sa ma incalzesti
Imi dai soare cand am doar nori
Iti dau timp sa nu mai pierzi
Iti dau timp ca sa ma crezi
Ma ratacesc in lumea ta
In lumea ta...

Ma simt in rai
In ochii tai ascunzi un cer
Inec iubire mea in el
Iti cer sa-mi dai
O noapte in plus
Te rog mai stai
In ochii tai ascunzi un cer
Inec iubire mea in el
Doar tu poti sa-mi dai
Un motiv sa ma simt in rai

Te vreau mai mult cand vrei sa pleci
Te vreau mai mult cand nu imi zambesti
Doar tu poti sa ma incalzesti
Imi dai soare cand am doar nori
Iti dau timp sa nu mai pierzi
Iti dau timp ca sa ma crezi
Ma ratacesc in lumea ta
In lumea ta...

Ma pierd mereu in ochii tai...
Ma pierd mereu ïn lumea ta..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu