Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 1 martie 2009

Eurovision 2009 Spania: Soraya - La noche es para mi

Piesa: La noche es para mí
Muzica: Irini Michas, Dimitri Stassos, Jason Gill
Text: Felipe Pedroso
Interpret: Soraya
Limba: Spaniola, Engleza
Traducere: Noaptea este pentru mine



Ce nu-mi place mie la Eurovision? Cand tarile latine trimit piese orientale, cand tarile scandinave trimit piese latine, cand tarile orientale trimit piese scandinave sau cand tarle orientale trimit piese latine.
Cam asa ceva a facut Spania anul acesta. Desi avea de ales intre o balada superba interpretata de Mirela si un flamenco traditional interpretat de Melody, Spania a ales o piesa orientala cu compozitor grec, un ghiveci de influente muzicale. Piesa este usor kitsch, dar mie imi place si ca de obicei in ultimiii ani (cu exceptia lui 2008) Spania este favorita mea din BIG 4.

Participa direct in Finala
Predictiile mele:
Semifinala: nu participa
Finala: locurile 6-10
E mai buna ca piesa Romaniei? Nu

4 comentarii:

  1. "Piesa este usor kitsch, dar mie imi place ". Daca si membrii OGAE promoveaza kitschul inseamna ca au pierit pana si ultimele sperante de a avea o selectie nationala in care sa reusim sa trimitem mai departe adevaratele valori. Fara sa ne dam dupa cires, sa facem referire la cine site ce sens figurat/secundar al cuvintelor, intr-un articol intotdeauna cand spui kitsch il folosesti cu sensul: Kitsch = rahat (mai plastic vorbind imitatie nereusita, amestec de mai multe influente combinate intr-un mod nu tocmai estetic,etc in orice caz nu cu sens pozitiv), iar un rahat ramane rahat indiferent de cat de parfumat ar fi sau cat de frumos ar fi ambalat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spania vine cu o melodie destul de buna anul asta si cred ca o sa faca o figura frumoasa la Moscova.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Anonim: Nu inseamna ca daca imi place o piesa o si sustin. Eu cateodata ma trezesc fredonand ,,Buzele tale, doua petale..." si nu inseamna ca o sustin. Dar deja ma faci curios. CINE ESTI?

    @ Danny: thx de comment. Am si eu o intrebare. Tu si Tibi sunteti aceasi persoana? Sau scrieti amandoi pe blogul Vointa?

    RăspundețiȘtergere
  4. super melodia e mult mai tare decat piesa romaniei !

    RăspundețiȘtergere