Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 22 martie 2010

Eurovision 2010 Serbia: Milan Stankovic - Ovo je Balkan



- Piesa: piesa traditionala, stilul Bregovici, Beograd, Beograd, Balkan, Balkan, mai bine mergea Emina (8/10)
- Voce: nu are probleme, este castigatorul Star Factory Serbia (10/10)
- Aspect comercial: baiatul acesta este varianta masculina a Marijei Serifovic, cred ca trebuia sa se nasca fata, show se poate face (6/10)
- Sanse de calificare: are parte de o Semifinala usoara si este o piesa up-tempo printre multe balade (80 %)
- Sanse la victorie: poate ar avea ceva sanse de la public pentru ca este virala, dar juriile nu o vor gusta (20 %)
- Votul meu: nu il va avea

23 de comentarii:

  1. Mie mi-a plăcut foarte mult!
    Are o voce destul de bună, zic eu.
    Şi melodia a fost ok.
    A fost altceva printre atâtea balade şi melodii specifice Eurovisionului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbii stiu si sa faca muzica nu numai sa copieze cum s-au invatat majoritatea. Muzica buna din Serbia nu trebuie sa placa tuturor pentru ca suntem cu totii diferiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi-a placut foarte mult melodia...voce buna,ceva special,si oricum goran bregovici e un cantaret bun si imi place mult muzica lui.imi pare rau ca nu s-au clasat mai bine dar asta e eurovizionul..totul geopolitic

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci la prima vedere e ciudata melodia,daca o asculti a2a oara parca incepe sa te prinda,si daca te uiti mai bine la el,e chiar dragut tipu,are ceva inocent in el...e upbeat piesa... prefer asa ceva decat alte mizerii slow :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu a avut o melodie extraordinara dar de Milan cred ca vom mai auzi, sau cel putin asa sper pentru ca merita. Desi nu mi-a placut deloc la prima vedere pe masura ce ascult si alte melodii ale sale imi place din ce in ce mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult melodia, o ascult incontinuu de vreo 3 zile, iar Milan are ceva special, care atrage.

    RăspundețiȘtergere
  7. a devenit obsesie. ascult tot timpul melodia lui bregovici. mi-a placut foarte mult. intr-adevar milan are ceva special, in sensul bun,bineanteles.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tipul asta nu este un anonim. Este vlaga din neamul lui ,pre limba lui. Cu toate ca noi am luat locul 3, suntem anonimi.Cati romani cunosc mesajul cantecului?Pentru cine au cantat ai nostri ca pentru noi -nu!Pana cand o sa se prostitueze ai nostri, pana cand o sa ne satureze cu englezeasca lor pe care nici ei nu o inteleg darmite noi, oameni de rand ai Romaniei?
    Reveniti-va oameni buni,ca nu facem parte din USA CI DIN eUROPA!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut melodia ff muult!!!...si de el:X:X:X....nu e un incepator...cum tind unii sa creada,are ff multe videorui pe youtube in care canta...e UN DULCE:X:X:X:XI ADOOOOOOOR:X:X:X:X

    srabu meu:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. IMI PLACE MELODIA FF MUUUUUUUUUUUUUUUULT...SI EL E UN DULCE

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos poate sa fie baiatul asta........il ador

    RăspundețiȘtergere
  12. kantekul e foarte fain... shi in sarba dar shi in varianta spaniola...;x
    are o foke foarte faina shi merita un lok mai bun..e bne k nu fake playback... ori kum ar fi milan e un dulke...;x unii zik k e urath dar nu e asha..;x are cv askuns ku kare te vrajeshte..;x ii adorabil..;x

    RăspundețiȘtergere
  13. am deskoperit k ke te vrajeshte milan...;x
    k zambetul lui...;x
    are un zambet patrunzator..;x shi te face sa il plaki imd..;x

    RăspundețiȘtergere
  14. ca sa spun in 2 cuvinte: il adooooooooooooor

    RăspundețiȘtergere
  15. de fapt nu sunt anonim!!!ma cheama isabela si sunt din craiova si il adoooor pe milan!!!ma contrazic cu prietena mea pt k ea zice k e perfect oribil da stiiu k nu e asa

    RăspundețiȘtergere
  16. shi yo ma konfruct k aceiashi problema k prietna mea...dar pana la urma o sa aiba aceiashi parere k mne despre el..;x

    RăspundețiȘtergere
  17. Milan e foarte dragut si are o voce splendida, dar pacat ca a avut emotii la eurovision si a luat doar locul 13. Are ceva aparte si de aceea imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  18. f faina melodia.la inceput nu mi-a placut si nici de milan dar dupa mai multe ore de ascultat numai milan mi-am dat seama ca e adorabil.pacat ca nu canta si in engleza ca ar avea mai mult succes.sa speram totusi ca in viitorul apropiat va canta in engleza si va fi cunoscut si la noi in romania si in toata europa...sa dea concerte...

    RăspundețiȘtergere
  19. mah,undeva nu ai dreptate nu trebuia sa se nasca fata ...dar despre melodie ce pot sa zic este super ,iar milan are vocce si sti sa fac show , in plus in serbia este cunoscut si placut de multa lume si daka a castigat in fata altor cantareti , cantarete cu mult mai cunoscuti/cunoscute inseamna ca a prins la public si are ceva special....si cred k este foarte adevarat k merita un loc mai bun la eurovision :P .....

    RăspundețiȘtergere
  20. si pentru ceilalti fani ai lui milan va recomand sa va uitati la you tube sa vedeti k baiatul asta are potential ...aaa si as vrea sa imi fak mai multi prieteni fani ai lui milan ,pt k as vrea sa impartasim pareri..oricum dak va intereseaza id-ul meu este adi_ew@yahoo.com,ma cheama adriana si sunt din bucuresti ....haider milannn..volim te!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. heiii nu acc id-ul k l-am bgat si eo si nu mere delok :-?? + hai sa nu ask de toata loomea kre zice k ii place nus ce ....si dupa sa bgam la id-uri in list eu personal am mai bgat ctva dp net si mi s-a virusat pc-ul ...

    RăspundețiȘtergere
  22. Health club isnt just tools in conjunction with place youll obtain issues that considerably more important position in finding out gaming games of your physical fitness and health facility 90 day workout Wholesale p90x. A functionality while in the exercise center is critical in getting ones shape fit and healthy so you be forced to take notice to enable you to success and as well companies supplied by the effort out there core, health club within the time collection 90 day workout. p90x

    RăspundețiȘtergere