Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

vineri, 29 ianuarie 2010

Eurovision 2010 Romania: Piese participante (part. 2)

1. Alexandra Ungureanu - Crazy:

Dupa cuim stiti, imi place foarte mult Alexandra Ungureanu. Cand am auzit ca participa cu o piesa a lui Sandy Deac am crezut ca va fi ceva country, insa piesa este ok. Va fi o prezenta decenta in Finala. Doar atat insa!



2. Catalin - Around around:

O balada un pic powerfull, insa mult mai slaba decat ,,Stop". Ca si Alexandra, Catalin cred ca va trebui sa mai astepte un an.



3. Tina - Love is war:

Se vede ca este mana lui Keo. Imi place mai mult decat ,,Pleaca". Imi place foarte mult, insa nu cred ca ar prinde la Oslo. Succces Tina!



4. Zero - Lay me down:

O piesa foarte elaborata, in stilul celei de anul trecut. Daca Laur a mai evoluat din punct de vedere al prestatiei live, atunci,, aceasta piesa ar fi o solutie pentru Oslo.

Un comentariu: