Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 12 octombrie 2009

Melodia deceniului la Eurovision: Is it true?

S-a incheiat, in sfarsit, votarea pentru cea mai buna piesa a deceniului de la Eurovision. Piesa castigatoare vine din Islanda. Piesa a ocupat locul 2 la Eurovision 2009, datorita prestatiei vocale exceptionala a Yohannei intr-o seara de Mai la Moscova. Eu nu stiu daca piesa merita victoria. Eu i-am acordat 5 puncte. Spun ca nu cred ca merita victoria, deoarece cred ca daca ar fi participat prin 2000 - 2004, poate nu ar mai fi fost atat de proaspata in memoria celor care au votat acum. Oricum, mie imi place totusi ca a castigat ea.



Pe locul 2 s-a clasat piesa Serbiei care a castigat Eurovision 2007, ins surpriza vine de pe locul 3 unde s-a clasat Estonia 2009. Eu nu inteleg cum o piesa care a ocupat locul 6 la Eurovision 2009 a putut sa termine pe locul 3 o competitie cu piese mult mai bune.





Elvetia, favorita mea, a ocupat locul 13, iar Romania locul 11.

Un comentariu:

  1. Melodia deceniului? Asta? Cam aiurea dar cred ca ai dreptate. E proaspata in mintea oamenilor iar Yohanna e adorabila.

    p.s. vezi ca ai pus acelasi video de doua ori.

    RăspundețiȘtergere