Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 6 iulie 2009

FSC Iunie - Hen Aharoni castigator

Imi cer scuze ca n-am mai postat de doua saptamani, dar dupa ce am terminat sesiunea fara nicio restanta am dat o fuga pana la mare.
Editia FSC din Iunie s-a incheiat cu victoria Israelului, reprezentata de Hen Aharoni cu piesa ,,Barechov", piesa careia Romania i-a acordat 0 puncte. Provincialii au obtinut decat locul 21 pentru Romania. Romania a acordat 12 puncte Marii Britanii reprezentata de Pixie Lott cu piesa Here we go again. Eu am acordat maximum de puncte Bulgariei reprezentata de Andrea & Costi cu piesa Izbiram teb, piesa careia Romania i-a acordat, in final, 10 puncte.



Intre timp s-a terminat si Selectia din Iulie pentru Romania. Linda Teodosiu va reprezenta Romania la FSC Iulie cu piesa ,,Love sux".
Iata cum am acordat eu punctajul celor 10 piese din Selectie:

- Linda Teodosiu – Love sux 12 puncte
- DJ Yaang & Aissa – Ready to go (Boom) 10 puncte
- Deep Central – Russian girl 8 puncte
- DJ Andi & Stella – Freedom 7 puncte
- Dya – Stay 6 puncte
- Nico – Love mail 5 puncte
- Thaya – Help me 4 puncte
- Yarabi – El sila 3 puncte
- Amadeus – Bailando con migo 2 puncte
- Animal X – Don’t let go 1 punct

Editia din Iulie a inceput cu stangul pentru Romania, organizatoarea incurcand piesa castigatoare cu piesa de rezerva: Nico - Love mail. Linda Teodosiu nu are adversari prea puternici, singurele nume cunoscute fiind: Alexandra Radovic (Serbia), Nexx (Polonia), Lambe (Macedonia), Aqua (Danemarca), Kevin Borg (Suedia), Alexander Rybak (Norvegia) si Zero Assoluto (Italia).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu