Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

marți, 5 mai 2009

Poze lansare album ,,SuperWoman" by Andreea Balan

Andreea Balan a lansat aseara la Rin Grand Hotel albumul ,,SuperWoman" caruia ii voi face o recenzie un pic mai tarziu. Am fost si eu prezent la eveniment si pot spune ca a fost extraordinar. Andreea, Petrisor, Bursucul, Niger si dansatoarele Andreei au avut grija sa faca un show de nota 10. Eu n-am ratat ocazia si m-am tras in poza cu cativa dintre invitatii speciali: Keo, Sylvia & Andrei si Piticu'.
Va las mai jos cateva poze:





















































































































3 comentarii:

  1. Wow, ce multe poze!!! Bravo Luci, cred ca a fost super :)

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost o seara de neuitat am facut si eu foarte multe poze andreea petry si bursucul sant super tary andreea pt mine este un inger

    RăspundețiȘtergere