Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

marți, 12 mai 2009

Lucian-Crusher sustine Romania, Bosnia & Herzegovina si Islanda in prima semifinala Eurovision

In aceasta seara are loc prima semifinala Eurovision. Eu vreau sa urez succes Elenei si favoritelor mele Bosnia & Herzegovina si Islanda care le voi si vota.
Iata si pronosticul meu pentru diseara:

1. Bosnia & Herzegovina
2. Turcia
3. Malta
4. Suedia
5. Armenia
6. Romania
7. Islanda
8. Finlanda
9. Portugalia
..............................................................

10. Elvetia
11. Republica Ceha
12. Bulgaria
13. Muntenegru
..............................................................

14. Israel
...............................................................

15. Andorra
16. Belgia
17. Fosta Republica Iugoslava a Macedoniei
18. Belarus

O vad pe Bosnia & Herzegovia castigatoare a primei semifinale, cu Turcia imediat dupa ea. Desi Hadise a dezamagit live tot va fi votata si are de partea ei si diaspora turca. Malta intrand in concurs pe final, desi are o piesa slaba se va califica fara probleme. Superba voce a Chiarei si faptul ca a mai participat de doua ori o vor ajuta mult. Iubitorii de opera o vor baga pe Suedia in finala, iar diaspoara armeana si faptul ca piesa nu mai e asa oribila ca la inceput ii vor asigura Armeniei locul in finala. Romania se va califica linistita de pe locul 6, iar superba balada a Islandei va prinde si ea un loc in finala. Finlanda se va califica, fiind votata de aceleasi persoane care au votat Islasnda in 2008. Portugalia va urma modelul Letonia 2008 si va ciupi un loc in finala, copii avand si ei un cuvant de spus. Din pacate, cred ca Elvetia va rata din nou finala, desi au trimis din nou o piesa buna. Desi sunt multi tigani in Europa nu cred ca se vor inghesui sa voteze Republica Ceha. Bulgaria va rata finala, desi are o piesa buna, Krasimir falsand la greu, iar Muntenegru se va imbolnavi de sindromul Selma-Kate Ryan-DJ Bobo-Gisela, adica piesa vazuta ca favorita care in final rateaza finala. Israelul se va califica pentru ca de acea exista juriul. Dupa modelul placuta de toti, nevotata de nimeni Andorra va rata din nou finala, la fel si Elvisul belgienilor care nu prea va fi gustat. Maimutoii care se vor rockeri din Fosta Republica Iugoslava a Macedoniei si oropenia Belarusului cred ca se vor bate pentru ultimul loc.

1. Romania: Elena - The balkan girls:



2. Bosnia & Herzegovina: Regina - Bistra voda:



3. Islanda: Yohanna - Is it true?:

8 comentarii:

  1. Eu nu cred ca am sa votez azi, am sa vad pe parcurs totusi! Multa, multa bafta Elenei!!
    Lucy, mi-a placut analiza ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Chiar ca ai dat dovada de mare acuratete in privinta pronosticurilor pt tarile care se vor califica in finala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te stii, bravo! Si mie-mi plac bosniacii si islandeza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce ai vazut la Bosnia & Herzegovina. Chiar nu-mi place :D
    In schimb imi pare foarte rau pentru Muntenegru :|

    RăspundețiȘtergere
  5. cea mai slaba piesa e bosnia & hertegovina :|

    imi pare fff rau ca s`a calificat . Nu merita sub nici o forma calificarea , la fel ca si israel :| ar fi meritat in schimb andorra, muntenegru, poate chiar cehia sau bulgaria.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Escmania, Tadas, Mirko: Multumesc! M-am cam chinuit sa intru in mintea europenilor.

    @ daz3l, Gabriela: Bosnia & Herzegovina a fost cea mai buna aseara. Este o balada sarbeasca despre pace si iubire.

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-a placut omentariul tau.
    bosnia & hertzegovina au fost si favorita mea. mi-a placut mesul foarte tare.
    mi-a parut rau de turcia ca s-a calificat. melodia nu a excelat si nici live-ul nu a fost cine stie ce, insa buricul si sodurile au contat mai mult.
    as fi preferat in schimbul turciei pe belarus.

    RăspundețiȘtergere
  8. cateva mici lamuriri : comentariul. mesajul. a fost.
    tastatura e de vina :D

    RăspundețiȘtergere