Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 2 martie 2009

Eurovision 2009 Portugalia: Flor-de-Lis - Todas as ruas do amor

Piesa: Todas as ruas do amor
Muzica: Pedro Marques
Text: Paulo Pereira, Pedro Marques
Interpret: Flor-de-Lis
Limba: Portugheza
Traducere: Toate cararile iubirii



Piesa de copii de gradinita, ceva gen Irlanda 2007. E draguta, dar nu e de votat, dupa parerea mea. E o piesa care se va pierde intr-un amalgam de piese din semifinala, incat nimeni nu isi va mai aduce aminte de ea. Cred ca Portugaliei nu i-a placut in finala de anul trecut si s-a gandit sa se intoarca la vechile obiceiuri, adica sa ramana in semifinala.

Semifinala in care participa: 1
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 15-19
Finala: nu se califica
E mai buna ca piesa Romaniei? Nu

2 comentarii:

  1. Inteleg ca nu iti place piesa, dar in schimb nu pot sa fiu de acord cu faptul ca pretinzi ca toti ar trebui sa simtim aceeasi repulsie pe care o ai tu fata de "Todas as ruas do amor". Conform sondajului de pe Esctoday melodia ajunge lejer in finala. Deci contrariul a ceea ce afirmai pe un ton care vrea sa anunte o sentinta: "E o piesa care se va pierde intr-un amalgam de piese din semifinala, incat nimeni nu isi va mai aduce aminte de ea". Cam multi nimeni din astia :)). In plus nu vad rostul mistourilor ieftine si a jignirilor grosolane intr-un blog in care in mare se vorbeste despre muzica de calitate. Mi se par deplasate comentarii in genul "Cred ca Portugaliei nu i-a placut in finala de anul trecut si s-a gandit sa se intoarca la vechile obiceiuri, adica sa ramana in semifinala.". Obisnuiesc sa citesc acest blog intrucat in mare parte imi plac analizele tale pt piesele de la Eurovision, dar de aceasta data m-ai dezamagit complet. N-am vazut un argument sau macar o idee mai dezvoltata, pur si simplu te-ai lasat dus de val si ai cantat in permanenta prohodul Portugaliei pe parcursul acestor randuri fara sa simti nevoia sa oferi minime explicatii. Macar din bun simt puteai sa scrii ce inseamna "piesa de gradinitia", altfel acest articol pare scris de un pustan plin de fustrari, din pacate.
    BTW de piesa uitata de toata lumea: Pana acum e singura piesa calificata la Moscova pe care o aud in autobuz sau la cafenele :D (astazi am auzit-o de 2 ori)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta a fost parerea mea la prima ascultare. Poate se schimba pana in mai.
    Spre exemplu anul trecut, prin martie, spuneam ca Azerbaidjanul nu se va califica si ca Irlanda e o posibila castigatoare. Prin mai cand am avut timp sa le analizez mai bine, mi-am schimat parerea, adica stiam ca Azerbaidjanul se va califica si ca Irlanda nu va trece.
    Imi cer scuze daca nu dau argumente ca inainte, dar de cand a reinceput facultatea sunt asa de obosit :(( :((. Ma bucur ca iti place blogul si te mai astept :D :D

    RăspundețiȘtergere