Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

joi, 5 februarie 2009

Eurovision 2009 Turcia: Hadise - Dum Tek Tek

Incepand de azi in fiecare zi voi analiza cate doua piese participante la Eurovision Moscova 2009, in ordinea preferintelor mele.

Favorita mea din piesele selectate pana acum este Turcia.
Piesa: Dum Tek Tek
Muzica: Sinan Akçıl
Text: Hadise Açıkgöz, Stefan Fernande
Interpret: Hadise
Limba: Engleza
Traducere: Bum Bang Bang



Dintre tarile care si-au ales reprezentantele pana acum, cea mai buna mi se pare piesa Turciei. Are un ritm obositor de oriental, care din cand in cand se transforma in R&B. Daca ritmul era taraganat piesa devenea o manea autentica.
Hadise arata destul de bine si daca la Moscova va da din fund si va merge cu buricul gol ca in videoclip va castiga multe voturi.
Observ iarasi, o asemanare atat fizica, cat si din punct de vedere al tonalitatii vocale intre Hadise si Helena Paparizou.

Semifinala in care participa: 1
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 1-2
Finala: calificata 100 %; locurile 1-4; posibila castigatoare
E mai buna ca piesa Romaniei? Da



[via]

Un comentariu:

  1. :) nici Elena Gheorghe nu canta rau, nu are melodie rea... Am cautat special prestatia lui Hadise live. Am gasit ceva din turneu ei de promovare european. Parca un recital din Malta, nu retin exact. Te sfatuiesc sa arunci o privire. Nu danseaza aproape deloc si canta destul de aiurea live, lucru recunoscut si de turcii. Nu exceleaza. :-) Melodia in sine, e alta poveste. Si vocea identica cu a Helenei... Parca totusi prea banal ritmul. Mi s-a parut mai reusit Sertab. Parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere