Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 16 noiembrie 2008

Hitul saptamanii: Hot

,,Hot" -> interpretata de Inna (Elena Alexandra), despre care aflati mai multe aici.



Versuri:

Fly like you do it
like you’re high
like you do it
like you try
like you do it
lïke a women

You belong to me
I belong to you
Fire from my heart
Burning just for you
When you’re far away
I’m in love with you
Feeling that so high
What can i do

Fly like you do it
like you’re high
like you do it
like you fly
like you do it
lïke a women

3 comentarii:

  1. f mishto piesa. e disperare dupa ea, tonuri de apel, in masini, cluburi, restaurante...

    recunosc ca imi place f mult cand o aud dar nu-s disperat dupa ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietena mea, sora mea si toti prietenii mei si-au pus piesa asta ca ton de apel, ca deja ma enerveaza :))

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am auzit-o niciodata live, dar am inteles ca e buna :D

    RăspundețiȘtergere