Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 13 octombrie 2008

Mesaj de revenire

Dupa o lunga perioada fara net m-am intors si pot sa postez din nou pe blogul acesta pe care il lasasem in paragina.
Ce s-a intamplat in aceasta perioada?
Pai am luat bac-ul si am intrat la Facultatea de Jurnalism, m-am mutat in Bucuresti etc..
Dar destul despre mine, acum vreau sa vedem ce s-a mai intamplat in muzica romaneasca dupa disparitia mea:

1. Catalin a lansat in sfarsit clipul piesei Veronica Demonica. Piesa cum am mai spus pe acest blog este draguta dar eu as fi vrut o alta piesa de pe albumul Megastart ca single, clipul e dragut dar nu o capodopera.
2. Trupa Impact a lansat clipul piesei Delight, piesa care mie imi place si care a fost inscrisa in preselectia TVR pentru ESC 2008, dar bineinteles, ca orice piesa buna, nu a trecut de preselectia renumitului juriu. Oricum clipul e destul de reusit cu acei robotei.
3. David Deejay & Dony au castigat, meritat, titlul de hitul verii pentru piesa Sexy thing, o melodie foarte buna, cu un clip pe masura.
4. O adevarata surpriza pentru mine a fost trupa Blaxy Girls care a reusit sa ajunga inca de la debut pe primele locuri in topurile muzicale cu piesa If you feel my love. La Cerbul de Aur insa fetele nu au reusit sa impresioneze juriul in frunte cu presedinta Dida Dragan si nu au ajuns la Brasov.
5. Proiectul E.O.S. a lui Sorin de la Crush a reusit, I feel high a zguduit topurile. La fel ca si Delight aceasi soarta a avut-o si aceasta piesa in preselectia TVR pentru ESC.
6. Piesa care eu am fredonat-o toata vara a apartinut fetelor de la Wassabi si se numeste Hello lonely girl. Clipul a fost lansat mai tarziu si este foarte colorat dupa parerea mea.
7. Morandi & Helene au lansat clipul piesei Save me, alta piesa extraordinara
8. M-a surprins si Horia Breciu cu a lui Septembrie, luni.
9. Trupa Fly Project a lansat o piesa vesela cu un clip banal: Allegria.
10. connect-r nu m-a dezamagit si a filmat clip la piesa Nu-ti pierde dragostea, o piesa extraordinara. Singura problema e ca nu apare Dragos Bucur in clip cum se vehicula initial.
11. Elena a filmat clip la piesa Pana la stele, desi eu as fi vrut ca clipul sa fie la piesa Jumatate
12. Celia a scos al treilea single de pe albumul Celia: O mie de cuvinte.
13. Corina si celebra Porto Ricana - Lumidee au pus de-o super colaborare: Let go.
14. Arsenium a scos piesa Rumadai, o piesa in stilul defunctei O-Zone.

3 comentarii: