Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 19 octombrie 2008

Albumul saptamanii: In lipsa mea

Am infiintat pe acest blog categoria albumul saptamanii. De acum inainte in fiecare duminica voi prezenta un album pe care va si rog sa-l cumparati. SA NU-L DESCARCATI DE PE INTERNET!
Pentru aceasta saptamana am ales albumul lui Smiley care se numeste ,,In lipsa mea".




Albumul contine piese Soul, R&B, Pop si Dance. Pentru album Smiley a colaborat cu Don Baxter, Uzzi, C.R.B.L., Alex si Marius Moga. Piesele au fost compuse de Smiley (Andrei Maria), Marius Moga si Randi (Andreas Ropcea).



1. Cea mai tare piesa (feat. Don Baxter) - o piesa super, de vara si atat




2. Preocupat cu gura ta - al treilea single de pe album. Piesa care m-a inebunit de cap vara trecuta. Dupa parerea mea asta e piesa care strica albumul. Nu mai zic mai mult



3. In lipsa mea (feat. Uzzi) - al doilea single de pe album. Super piesa, super clip,una din preferatele mele



4. Designed to love you - o piesa frumoasa,insa nu este de retinut




5. So cold (feat. C.R.B.L.) - piesa mea preferata de pe album. Extraordinara piesa. Sper sa faca clip la ea. She's so cold, for leving me alone




6. Pe unde iti umbla inima - daca urmatorul clip nu va fi la ,,So cold" atunci sa fie la piesa asta




7. Am bani de dat (feat. Alex, Don Baxter & Marius Moga) - a doua mea preferinta de pe album. Fredonez mereu partea lui Moga. Ar trebui sa fiti batuti de mici cu parul fara numar




8. De-ai fi un cantec (feat. Marius Moga) - nu prea am retinut nimic din ea




9. Simt ca mor - inca o piesa super




10. Un pas inainte - primul single de pe album. N-am ce spune, e superba piesa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu