Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

miercuri, 25 iunie 2008

Alexandra Ungureanu a intrat in semifinalele festivalului ,,Cerbul de Aur"

TVR a facut publica lista cu concurentii admisi in semifinalele festivalului ,,Cerbul de Aur" si favorita mea, Alexandra Ungureanu, a intrat.
In cadrul festivalului vor avea loc 3 semifinale, in datele de 20 iulie, 27 iulie si 3 august.
Primii doi clasati din fiecare semifinala vor participa in finala din 10 august.
Primii trei clasati in finala din 10 august vor concura in cadrul Festivalului International Cerbul de Aur 2008 din 3-7 septembrie de la Brasov.

Concurenti romani declarati admisi dupa prima preselectie:

1. Alin Vaduva
2. Anda Vaciu
3. Annamari Dancs
4. Blaxy Girls
5. Claudiu Mirica & Retro Band
6. Diana
7. Dragos Chircu
8. Florentina Ciuna
9. Hotel FM
10. Jasmine
11. Lucia Dumitrescu
12. Mike Bagi
13. Moni-k
14. Provincialii
15. Rafael & Co
16. Razvan Krivach
17. Romeo Zaharia
18. Roxana Iacob
19. Tabassco
20. Tavi Colen – Band
21. Tony Poptamas & Alexandra Ungureanu

Concurenti straini declarati admisi dupa prima preselectie:

1. 3Nity (Franta)
2. Alexa (Moldova, a participat la Selectia Nationala pentru ESC 2008 din Moldova)
3. Alexander Prosek (Germania)
4. Alexandra & Constantin (Belarus, au reprezentat Belarusul la ESC 2004)
5. Biondo (Suedia, au participat la Selectia Nationala pentru ESC 2008 din Romania)
6. Biu (Cuba, ex-Mandinga)
7. Chen Luhong (China)
8. Crash! (Norvegia, au participat la Selectia Nationala pentru ESC 2008 din Norvegia)
9. Deniz (Turcia)
10. Dewi Marpaung (Indonezia)
11. En Yang (China)
12. Josefin (Suedia)
13. Krikka Reggae (Italia)
14. Lena Grach (Rusia)
15. Maya (Slovenia, a participat la Selectia Nationala pentru ESC 2008 din Irlanda)
16. Millenium (Moldova, au participat la Selectia Nationala pentru ESC 2008 din Romania)
17. Miodio (San Marino, au reprezentat San Marino la ESC 2008)
18. Mudmen (USA)
19. Nevena (Bulgaria, a participat la Selectia Nationala pentru ESC 2008 din Bulgaria, are un cover in topurile din Bulgaria dupa piesa ,,Selecta" a Andei Adam)
20. Nicolas Cantoro (Argentina)
21. Nicole Jane (Marea Britanie)
22. Priscilla (Malta)
23. Sabine Berezina (Letonia)
24. Sarah Reeve (Australia)
25. Sofia (Grecia)
26. Tami & Nir (Israel)
27. Victoria Linskaya (Rusia)

Un comentariu:

  1. Da,si eu am sustinut-o pe Alexandra si pe Tony,mi-am dorit sa castige si chiar le-am dat votul meu.De acum incolo,sustinerea mea are alt nume:ALEXANDER PROSEK!Asculta-l si tu pe myspace.com/alexanderprosek.E fantastic tipul iar eu sunt obiectiva intotdeauna,ce e bun e bun!!!!

    RăspundețiȘtergere