Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

joi, 15 mai 2008

Crush & Alexandra va spun Hello



Hello este cel mai bun album din Romania dupa parerea mea. Piesele nu seamana deloc intre ele si sound-ul este bestial.
Vom analiza fiecare piesa in parte:



1. Inima mea - primul extras pe single de pe album are un sound aparte, uuuuu-hu-hu, videoclipul insa nu prea imi place, prea multi chinezi pe acolo.



2. Cu tine in rai - acesta este urmatorul single, asa ca voi vorbi despre el intr-un viitor articol




3. M-am pierdut - piesa pe care eu mi-o doream ca single, e agresiva, sound demential




4. Saizeci - o piesa foarte ritmata, cu versuri pe inteles, ar fi putut sa aiba impactul pe care l-a avut ,,Aprinde dragostea"




5. Please you (feat. Marius Nedelcu) - singurul featuring de pe album e super, imbinarea vocilor, iar Marius chiar are voce




6. I feel love - nu stiu ce are piesa asta dar nu pot retine decat refrenul din ea




7. Hello - al doilea single de pe album, cea mai buna piesa de pe album, Maruta spunea ,,eram in masina cand am auzit-o prima oara...si credeam ca e o melodie straina, asta pana cand a aparut vocea Alexandrei", cred ca e cea mai buna piesa din Romania la ora actuala



8. Don't break my heart - aici nu pot spune multe, melodia Nicolei e dupa parerea mea cea mai buna melodie trimisa de Romania la Eurovision, vocile Nicolei si Alexandrei sunt aproape la fel - foarte puternice, o sa-i laud totusi pe baietii de la Crush pentru cum au modernizat melodia




9. NSL - o piesa foarte buna, mi-a atras atentia la prima ascultare a albumului




10. Who want's to live forever - al doilea cover de pe album, aici as fi ipocrit daca as spune ca Alexandra e mai buna decat Queen, asa ca ma abtin




11. Heartbreacker - aici nu inteleg ceva, piesa aceasta este versiunea in engleza de la ,,Inima mea", oare de ce nu-mi place la fel de mult?




12. 2nite we'll rise - versiunea in engleza de la ,,Cu tine in rai" suna foarte bine, era un posibil hit, un prieten de-al meu, Mihai e innebunit dupa versurile acestei melodii: ,,I don't have to justify the way I live my life"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu