Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 7 septembrie 2009

Castigatorii Cerbului de Aur 2009

I. Cerbul de Aur - Antonino (Italia):

Mie nu mi-a placut cum a cantat, iar pe piesa lui Horia Brecnciu parca s-a chinuit.



II. Cerbul de Argint - The Marker (Romania):

Nu mi-a placut piesa care a interpretat-o in Finala, dar mi-a placut piesa ,,Yeah Weh".



III. Cerbul de Bronz - Ovi (Norvegia):

Adevartul castigator al Finalei, dupa parerea mea (subiectiva poate), o voce excelenta care merita mai mult. Sper sa mai aud de el.



IV. Premiul Juriului - Glen Vella (Malta):

O voce exceptionala.



V. Premiul de Popularitate - Ovi (Norvegia):

Aici se dovedeste cea ce am spus mai devreme.



Dupa parerea mea clasamentul trebuia sa arate asa:

1. Ovi (Norvegia)
2. Orlin Pavlov (Bulgaria)
3. Jasmine (Romania)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu