Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 11 mai 2009

Leapsa muzicala

Am primit o leapsa muzicala de la Danz3l:



1.Cum te simţi azi? Morris - Desire
2.Vei ajunge departe în viaţă? DJ Sava feat. Dana Nicula - Remember
3.Cum te văd prietenii tăi? Andreea Banica - Fiesta
4.Te vei căsători vreodată? Cristina Rus - Viata mea
5.Care e tema preferată a celui mai bun prieten? DJ Project - Inca o noapte
6.Care e povestea vieţii tale? Keo - Dac-as putea sa zbor
7.Cum e în liceu? Activ - Reasons
8.Cum poţi avansa în viaţă? Adela Popescu - Hoy
9.Care e cel mai tare lucru la prietenii tăi? Alb Negru - Avec amour
10.Ce se preconizează pentru weekend? Alex - Yamasha
11.Ce cântec te descrie cel mai bine? Crush & Alexandra Ungureanu - Inima mea
12.Dar pe bunicii tăi? 3 Sud Est - Don't say
13.Cum îţi merge în viaţă? Alb Negru feat. Andra - Fierbinte
14.Ce melodie îţi va cânta la înmormântare? Corina - Cum as vrea sa fi
15.Cum te vede restul lumii? Fly Project - K-tinne
16.Vei avea o viaţă fericită? Simplu - Imi place trupul tau
17.Ce cred prietenii cu adevărat despre tine? Vali Barbulescu & Giulia - In the night
18.Sunt persoane care te doresc în secret? 69 - Pentru ea
19.Cum o sa fie săptămâna asta? Activ - Lucruri simple
20.Ce ar trebui să faci cu viaţa ta? Akcent - French kiss

Dau mai departe la Adi si Mada.

3 comentarii:

  1. Crusher, in ce pariuri pt semifinalele de la Eurovision iti vei investi banii?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Paul: Nu am pariat decat la a doua semifinala. Am bagat 15 RON pe faptul ca Ucraina va castiga prima semifinala. As castiga 150 de RON. Si am mai pariat inca 15 RON pe faptul ca Irlanda se va califica in finala. Castigul ar fi de 45 de RON.

    RăspundețiȘtergere
  3. ms Luci pt mentionarea linkului catre mine pt acest joc dar din pacate nu imi sta gandul asta pt ca am avut un deces nefericit al tatalui... poate pe viitor. ms mult oricum. :)

    RăspundețiȘtergere