Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 15 martie 2009

Eurovision 2009 Suedia: Malena Emman - La voix

Piesa: La voix
Muzica: Fredrik Kempe
Text: Fredrik Kempe, Malena Emman
Interpret: Malena Emman
Limba: Engleza, Franceza
Traducere: Vocea



Superba piesa Suediei de la Eurovision 2009. Este o piesa de opera cu o voce de soprana. Malena are o voce destul de puternica, nu atat de puternica ca a lui Jade, dar se apropie.
Cred ca impreuna cu piesa Marii Britanii, piesa Suediei este cea mai buna de la Eurovision 2009.

Semifinala in care participa: 1
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 1-4
Finala: calificata 100 %; locurile 1-4; posibila castigatoare
E mai buna ca piesa Romaniei? Da

5 comentarii:

  1. Intr-adevar superba piesa Suediei.
    In lista preferintelor tale pe ce loc se afla?
    Am vazut ca alaturai UK si Suedia, la juriu care dintre cele 2 tari crezi ca va puncta mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu am facut decat TOP 3 al preferintelor. Nu le-am aranjat pe restul in TOP.
    Ar fi asa:

    1. Azerbaidjan
    2. Grecia
    3. Bosnia & Herzegovina
    4. Marea Britanie, Muntenegru, Islanda, Spania, Turcia, Malta, Finlanda, Cipru, Suedia, Elvetia, Croatia

    Maine o sa le ascult pe toate si o sa le aranjez mai bine in TOP.

    Intre Marea Britanie si Suedia juriul cred ca va alege Marea Britanie.
    Eu daca as fi in juriu as da 12 puncte Marii Britanii, dar asa ca spectator prefer o piesa mai comerciala, ca Azerbaidjan sau Grecia.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa se califice clar. Daca nu intra in top 9 o sa fie salvata de catre juriu.

    In finala, juriul o sa puncteze mai mult Franta decat Uk si decat Suedia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am uitat sa spun ca si Andorra e intre favoritele mele.

    @ Fomilae: Patricia Kaas are vocea mai bine lucrata ca Jade sau Malena Emman, dar piesa ei nu are cap, nu are mijloc, nu are coada, nu are nimic. E prea liniara...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ai cum sa nu iubesti piesa Andorrei. Cam la toti Andorra se numara printre favorite dar din pacate la nimeni nu este prima optiune, deci 0 voturi. Din pacate nu cred ca se va califica acest cantec, desi gradul de popularitate si apreciere este mult mai mare decat al altor piese care vor prinde finala.

    RăspundețiȘtergere