Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 2 martie 2009

Eurovision 2009 Bosnia & Herzegovina: Regina - Bistra voda

Piesa: Bistra voda
Muzica: Aleksandar Čović
Text: Aleksandar Čović
Interpret: Regina
Limba: Bosniaca
Traducere: Apa limpede



O combinatie superba intre ,,Lane moje" (Serbia si Muntenegru 2004) si ,,Oro" (Serbia 2008). Asta trimite Bosnia & Herzegovina la Eurovision 2009.
Superb! Atat pot sa spun. Cea mai buna piesa non-comerciala de pana acum. Cu aceasta piesa Bosnia & Herzegovina devine favorita mea nr. 3, dupa Grecia si Turcia.

Semifinala in care participa: 1
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 1-4
Finala: calificata 100 %; locurile 1-6; posibila castigatoare
E mai buna ca piesa Romaniei? Da

4 comentarii:

  1. Superba piesa! Ai versurile acestei melodii traduse in engleza/romana? Pare o melodie cu mesaj puternic. Pe langa asta si impactul vizual e destul de mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Tadas: Si eu sunt curios ce inseamna dar nu am gasit nicio traducere a versurilor :(( :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gasit traducerea versurilor. Superbe ... Devine favorita mea aceasta piesa.
    http://4lyrics.missingstudios.com/wordpress/?p=2647

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Tadas: Multumesc! Foarte profunde :X :X

    RăspundețiȘtergere