Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 15 februarie 2009

Eurovision 2009 Republica Moldova: Nelly Ciobanu - Hora din Moldova

Piesa: Hora din Moldova
Muzica: Veaceslav Daniliu
Text: Andrei Hadjiu, Nelly Ciobanu
Interpret: Nelly Ciobanu
Limba: Romana



Ce pot spune despre piesa vecinilor nostri de peste Prut? Kitsch. Este piesa din folclor, dar nu este folclor Moldovenesc deloc. Este mai mult o combinatie intre Ruslana, Tina Karol, Sirusho si Elena.
Eu as fi vrut, ca si Cristi, sa mearga Alexa. Dar daca moldovenii au vrut-o pe Nelly nu pot decat sa le urez succes si sa le spun ca (ca in fiecare an, cu exceptia lui 2006) nu o sa-i votez.
E bine totusi ca o sa ascultam si noi limba si folclorul romanesc la Moscova.

Semifinala in care participa: 2
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 1-2
Finala: calificata 100 %; locurile 2-6
E mai buna ca piesa Romaniei? Nu

13 comentarii:

  1. "Finala: calificata 100 %; locurile 2-6
    E mai buna ca piesa Romaniei? Nu"
    Ok, daca Moldova termina pe locul 2, inseamna ca Romania o sa iasa pe primul loc daca are piesa mai buna. Dar tarile care au in viziunea ta piese mai bune decat a Romaniei unde mai termina? 0, -1, -2 ? =))
    Ce inseamna acel e mai buna ca piesa Romaniei? Buna de sters in partile dorsale cu ea, buna de castigat Eurovisionul, mai buna pt a avea mai multe sanse sa obtina punctaj mare din Georgia sau Lituania, versuri mai bune, coregrafie mai buna, mai buna de difuzat la radio, mai buna de ascultat cand esti deprimat, mai buna de ascultat la betie????? Fiind vorba de Eurovision in mod normal mai buna insemna sa aiba mai multe sanse sa castige concursul, dar vad ca la tine nu asa stau lucrurile. De 10 posturi incoa' tot stresezi poporul cu sentintele tale, dar in schimb pana acum nu te-ai sinchisit sa explici sumar care sunt criteriile care stau la baza "bunaciunii" unei piese.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu strsez poporul cu verdictele mele. Cine-i place ce scriu bine, cine nu sa nu ma citeasca. Ca sa fie mai buna ca piesa Romaniei trebuie sa apartina unui gen bine definit si sa aiba un numar mai mare de note, sa fie mai greu de compus decat piesa noastra. Eu inainte sa dau verdictul daca e mai buna citesc partiturile. N-are nicio legatura locul care-l ocupa la ESC cu piesa in sine. Pentru ca publicul care voteaza la ESC nu numara notele si nu se gandeste cat timp i-a luat compozitorului s-o faca. Anul trecut Romania a avut cea mai buna piesa. Daca votau decat compozitori si nu vota si publicul, castigam 100 %. Priceput?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aa! Si vezi ca atunci cand spun ca o piesa e nu e mai buna ca piesa Romaniei, nu inseamna neaparat ca e mai slaba. Poate sa fie egala...

    RăspundețiȘtergere
  4. Woow piesa asta mi se pare faina...Am I sick? :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi se pare mult mai buna piesa celor din Republica Moldova. Este adevarat ca piesa "Hora din Moldova" seamana cu piesele Ruslanei, dar nici "The Balkan Girls" nu este straina de ritmurile Elenei Paparizou sau ale lui Sertab.Eu am sa votez pentru Nelly, piesa e super fata de " The Balkan girls".

    RăspundețiȘtergere
  6. fiti siguri ca Moldova va fi pe un loc mai sus ca Romania, eu va garantez fiindca este cu mult mai buna...

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh God. Kitch. Kitch. KITCH!
    Cred ca trece de semifinala pentru ca voteaza Rusia, Ucraina, Lituania, Letonia si Azerbaijan.

    RăspundețiȘtergere
  8. Piesa nu e cea mai potrivita. Inceputul piesei vine cu urlatul din tundra sau evul mediu, prezentarea este tiganeasca,ritmul furat de la Ruslana. Nimic autentic. Rusine pentru compozitorii din Moldova! si clipul se asteapta rahat..

    RăspundețiȘtergere
  9. ati cantat sooooper!! n-am auzit opetsoana atat de plina de viata!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt basarabeanca si ii dau mare dreptate anonimului care a spus ca piesa nu e cea mai potrivita...si cu permisiunea dinsului am sa-l citez pentru ca o caracterizare mai autentica nici nu se putea.

    RăspundețiȘtergere
  11. a fost misto tare mai frumos a catat ea decat romania

    RăspundețiȘtergere