Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 9 februarie 2009

Eurovision 2009 Finlanda: Waldo's people - Lose control

Piesa: Lose control
Muzica: A. Lehtonen, Karima
Text: A. Lehtonen, Karima, Waldo, A. Kratz Gutå
Interpret: Waldo's people
Limba: Engleza
Traducere: Pierd controlul



E pentru prima data in multi ani cand Finlanda nu mai trimite rock la Eurovision si nu cred ca e de bine. Aceasta piesa dance e atat, dar atat de obisnuita incat va trece neobservata intre celelalte 18 piese din semifinala.

Semifinala in care participa: 1
Predictiile mele:
Semifinala: locurile 14-18
Finala: nu se califica
E mai buna ca piesa Romaniei? Nu



[via]

4 comentarii:

  1. Lucian , ai vazut ca se zvoneste ca si piesa asta e plagiat?

    http://escvision.eu/ro/stiri/04/feb/2009/scandal-finlanda-piesa-celor-de-la-waldos-people-acuzata-de-plagiat-tu-ce-parere-a

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut, dar nu bag in seama.
    Am mai spus cred ca au preluat Ungaria si Finlanda toate scandalurile care au fost la noi in ultimii 2 ani :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. asta chiar e piesa mea preferata :> nu`nteleg dc nu ti`ar place

    RăspundețiȘtergere
  4. intr`adevar, si eu am observat k linia melodica seamana foarte bine cu mai multe piese de la cascada, dar e ceva nou pentru eurovison ;x :d

    RăspundețiȘtergere