Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

duminică, 2 noiembrie 2008

Hitul saptamanii: Jumatate

Jumatate -> interpretata de Elena si aflata pe albumul ,,Te ador". Piesa este compusa de Adi Cristescu, iar versurile sunt scrise tot de el.



Elena - Jumatate


Versuri:

Mi-ai dat numai jumatate
Si ai crezut ca e de ajuns
Jumatate din amor sa dus
Si astazi inca te mai port in gand
Pozele cu tine-mi rad
Iar eu in suflet plang

Mi-ai dat numai jumatate
Dragostea nu e asa
Trebuie sa crezi cu toata inima ta
Nu voi mai privi inapoi
Doar eu am crezut in noi
Oare plangem amandoi

Eu vreau tot, eu vreau totul sau deloc
Vreau sa ma iubesti cu foc
Dragostea nu-i doar un joc
Sa-mi dai toata inima
Eu n-am pierdut incredea
Si nu mai pot trai asa

Eu vreau tot, eu vreau totul sau deloc
Vreau sa ma iubesti cu foc
Dragostea nu-i doar un joc
Sa-mi dai toata inima
Eu n-am pierdut incredea
Si nu mai pot trai asa

Intr-o zi poate ai sa afli
Ce inseamna sa iubesti
Abia atunci poti spune ca traiesti
Asculta, nu vei mai privi inapoi
Doar eu am crezut in noi
Oare plangem amandoi

Eu vreau tot, eu vreau totul sau deloc
Vreau sa ma iubesti cu foc
Dragostea nu-i doar un joc
Sa-mi dai toata inima
Eu n-am pierdut incredea
Si nu mai pot trai asa

Eu vreau tot, eu vreau totul sau deloc
Vreau sa ma iubesti cu foc
Dragostea nu-i doar un joc
Sa-mi dai toata inima
Eu n-am pierdut incredea
Si nu mai pot trai asa

Poate nu m-ai inteles
Sau n-ai inteles dragostea
Oare cauti alceva
Am vrut doar fericire
Ti-am daruit iubire
Din toata inima

Eu vreau tot, eu vreau totul sau deloc
Vreau sa ma iubesti cu foc
Dragostea nu-i doar un joc
Sa-mi dai toata inima
Eu n-am pierdut incredea
Si nu mai pot trai asa

Eu vreau tot, eu vreau totul sau deloc
Vreau sa ma iubesti cu foc
Dragostea nu-i doar un joc
Sa-mi dai toata inima
Eu n-am pierdut incredea
Si nu mai pot trai asa

3 comentarii:

  1. Cat iubesc melodia asta :X As fi preferat sa o promoveze pe ea ca single :X

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place mult. tot albumul elenei e reusit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Piesa asta i superba...:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere