Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

marți, 21 octombrie 2008

Wassabi - Ochii mei vor plange ploi

Au pierdut in ultima zi de vot premiul pentru GIRLS BEST HIT la Romanian Top Hits 2008, clipul piesei Hello Lonely Girl este difuzat in Heavy Rotation pe posturile muzicale. Vorbesc de fetele de la Wassabi care deja au ales urmatorul single, desi actualul este in continua urcare in topuri.
Noua piesa ,,Ochii mei vor plange ploi" se duce usor spre balada apoi izbucneste devenind dansabila. Piesa face parte de pe albumul inca nelansat: ,,Su'shi tare".
Albumul contine si doua piese cu nume de tari: India si Paraguay.
De asemenea fetele vor lansa o televiziune on-line care se va numi Wassabi TV.
Va las piesa mai jos si sunt curios sa aud ce parere aveti. Eu deja am devenit fan Wassabi, aceasta trupa fiind pe locul 2 in preferintele mele dupa Crush & Alexandra Ungureanu.



Wassabi - Ochii mei vor plange ploi

Un comentariu: