Lucian-Crusher sustine artistii romani in lupta cu pirateria

luni, 12 mai 2008

Catalin vs. Adrian Enache

Dupa ce am pus doua fete in opozitie acum e randul baietilor. Am ales doi baieti din muzica romaneasca: Catalin si Adrian Enache.

Catalin - tanara speranta sau deja certitudine?

Dupa parerea mea Catlin Josan este una din cele mai bune voci masculine din Romania.
Castigatorul Megastarului are deja o imagine bine formata in peisajul muzicii romanesti.
La inceput m-am gandit, prin cate a trecut saracul Catalin ca sa castige Megastarul, si pentru ce? Ca sa cante cu Maria Marinescu. Dar apoi a inceput tare, colaborarea lui cu Marius Moga a adus doua hituri deja:Vrei nu vrei (esti doar a mea) si When we're together.
Insa micul Mozart l-a facut un pic de ras cu o piesa care se potrivea mai mult trupei Fara Zahar: Veronica demonica.
Oricum daca merge pe drumul asta, cred ca va avea numai de castigat.






Adrian Enache - un cantaret expirat:

Cred ca n-are ce cauta in muzica romaneasca.
Cred ca daca la noi Selectia nationala Eurovision se facea ca la bulgari Adrian Enache era eliminat din primul heat.
El nu-si da seama ca e expirat?
Mi-e chiar mila de Kalomoira ca a avut ocazia sa-l cunoasca. Pe mine nu ma intereseaza pe cine mai iubeste el. Pe Iuliana Marciuc sau cine stie ce pitipoanca.
As vrea sa nu-l mai vad la televizor.

3 comentarii:

  1. Categoric, Catalin este cea mai buna voce masculina la ora actuala. Este de abia la inceput.

    De Adrian Enache vreau sa spun doar ca daca ar fi avut acum varsta lui Catalin, devenea sigur megastar. Din nefericire l-a avut ani de zile compozitor pe Ionel Tudor cu acelasi gen de piese pe care le compune si fiul.
    Ti-l imaginezi pe Enache tanar, slab si intr-o trupa de hard-rock?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca l-a avut pe Ionel Tudor, ce?
    Nu vezi ca nici cu Cristi Nistor nu-i iese? Si Cristi Nistor are un hit la activ: Coji de portocale

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, habar n-aveti de muzica dar va buricati! Serios scum! Eu va intreb asa de curiozitate ca din cate vad nu aveti mai mult de 25 de ani....dar macar pt cultura voastra nu ar fi rau sa mai intrebati...
    Stiti cate premii a luat Adrian Enache pana acum in comparatie cu Catalin? Dar mai ales, ati vazut un show live cu Adrian Enache...Daca nu nu avem ce discuta.Sincer, vreau sa mai vb abia dupa ce o sa vedeti un show cu Adrian Enache...Pana atunci mai studiati! Si n-o spun cu rautate dar observ ca voi in entuziasmul vostru juvenil si inca necopt dati verdicte prea usor. Credeti-ma stiu ce vorbesc. La fel mi-au spus si mie altii cand aveam 20 de ani. Nu a trecut mult de atunci dar....am mai invatat intre timp. Mai multe despre Adrian Enache www.adrianenache.ro chiar si muzica noua! N-ar fi rau sa faceti o vizita. S-ar putea sa va mai schimbati opiniile!

    RăspundețiȘtergere